Neteja pavelló municipal Vinyols i els Arcs

Durant tota la temporada, hem pogut comprovar en primera persona com els vestuaris del pavelló municipal no es netegen a fons. Cada setmana trobem taques per les parets i el terra, les aixetes mai es veuen netes, sempre hi ha restes de brutícia, els lavabos estan plens de taques d'orina, en entrar als vestuaris l'olor de clavegueram és molt forta, quan els dispensadors de sabó dels vestuaris es queden sense no es tornen a omplir, de vegades els vestuaris poden estar dies sense paper de vàter, les graderies estan plenes de deposicions de coloms, les brosses es buiden amb molt poca freqüència... i una llarga llista d'aspectes a millorar.

A més, resulta evident que molts d'aquests aspectes que destaquem no són del mateix dia sinó que estan allà des de fa dies o setmanes.

Per aquest motiu les famílies membres del Club Rítmica Vinyols ens hem reunit i hem decidit redactar aquesta petició i recollir signatures per demanar un canvi urgent en la situació actual relativa a la neteja del pavelló, ja que tant les gimnastes del club com totes les persones que facin ús dels espais del pavelló municipal tenen dret a gaudir d'uns espais nets i amb un mínim d'higiene.

Famílies del Club Ritmica Vinyols    Contactar con el autor de la petición

Al firmar, acepto que Famílies del Club Ritmica Vinyols podrá ver toda la información que proporciono en este formulario.

No mostraremos su código postal públicamente en línea.

Doy mi consentimiento para procesar la información que proporciono en este formulario para los siguientes fines: